Officemedewerker
Wij zoeken een allround officemedewerker die zorgt dat alles op rolletjes loopt.
Word jij onze nieuwe officemedewerker? (16 tot 20 uur)
Ben jij een organisatietalent dat moeiteloos schakelt tussen klantcontact, adviseursondersteuning en facilitaire zaken? Wij zoeken een allround
officemedewerker die zorgt dat alles op rolletjes loopt.
Je assisteert bij de secretariaatsvoering van brancheverenigingen, examenbureaus
en andere organisaties en verricht ondersteunende werkzaamheden voor onze
adviseurs. Je werkt nauw samen met andere collega’s.
Wat ga je doen?
- Als centrale schakel binnen ons team ben jij hét aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en collega’s.
- Je ontvangt personen die een afspraak hebben bij ons op kantoor.
- Je verwerkt de inkomende en uitgaande post (schriftelijk en digitaal).
- Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit, zoals het opmaken en beheren van documenten.
- Je plant afspraken in voor collega’s met externe relaties.
- Je verricht facilitaire werkzaamheden, zoals het doen van bestellingen, het schoonhouden van de koffiemachines, het klaarzetten van lunches en de reproductie van documenten.
Wie ben jij?
Je vindt een dynamische en soms hectische werkomgeving leuk. Je bent flexibel en accuraat en krijgt energie van een breed en afwisselend takenpakket. Je combineert organisatorisch talent met servicegerichtheid. Je voldoet verder aan het volgende profiel:
- Revelante MBO opleiding gevolgd.
- Enkele jaren werkervaring of stage-ervaring.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
- Beheersing van Engels en / of Duitse taal is een pre.
- Goede computervaardigheden (ervaring met Office365).
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Zelfstandige en collegiale instelling.
- Flexibele en accurate werkhouding.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een afwisselende functie met veel zelfstandigheid, waarin je wordt uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. Er zijn kansen voor persoonlijke groei enontwikkeling, zodat jij je talenten optimaal kunt blijven benutten.
Het betreft een functie van 16 tot 20 uur per week. Wij bieden een marktconform
salaris en een goede pensioenregeling. Je reiskosten worden vergoed, je krijgt een
mooie werkplek in ons kantoor en je eigen laptop.
Ons team is klein maar hecht. De sfeer is informeel: we werken hard, helpen elkaar
waar nodig en delen een passie voor ons vak. Samen zorgen we ervoor dat onze
klanten altijd kunnen rekenen op de beste service.
Nog even over MiSa advies
MiSa advies is gespecialiseerd in de advisering van bedrijven in de afval- en recyclingsector en de industrie. We zijn een gezellig team van ruim 15 specialisten, gevestigd in Meteren. We werken door heel Nederland en hebben een schat aan kennis in huis. Bij ons leer je elke dag iets nieuws en je wordt niet in een hokje gestopt. Dat betekent dat je niet alleen rapporten gaat schrijven, maar het werk veel breder is dan dat. Je bent de schakel die partijen aan elkaar verbindt. We hebben een club met specialisten waar je veel van kunt leren. We helpen elkaar en delen kennis, zodat jij je snel kunt ontwikkelen in je vakgebied.